Follow us on:

Pages

Assalamualaikum..

Selamat malam semua..
hek2. aku baru jerk nak berjinak2 dengan blog nie.
bnyak lagi yang aku belum tahu. bnyak lagi bnde yg ak kne blajaq.
bnyk lagi lah..
dn bnyak lagi..
aku cume mncari tempat untuk ak meluah kan isi hati aku jerk..
puas ak mencari... akhir nye ak dh jumpa kat mna tmpat yg ak bleh type seberapa bnyak perkataan yang aku nk tulis..
motivator ckp.. klau nk luah kan isi hati.. kne lampir kn pada kertas..
tapi aku nie seorg yg mls nk menulis..
ak rajin type jerk..
dunia kan dh maju..
so ak ponw nk kemajuan pada diri aku.
ak jmpe lah laman blogger nie..
pda mula nya aku xthu ak nk bertanye kn pada siapa..
hak2.. ak ngan awek ak. dlm exora nie. sblah awek ak tue wan ak. dye malu nk bergmbr. hek2. raye 09
mujur lah.. akk aku juga mnggunakan laman web ini untuk rutin harian nya.
so.. ak berpandu kan panduan dari dye untuk aku lbh mahir dlm selok belok web ini.
so.. selamat melayari laman bloq saya yea.
maaf klau ad kekurangan.
akuhh akn upgarde kn lebh baek punya..!! hek2.